說真的~我才上班第二天 
真的稱不上是職業病
但因為情人節快到了~
我就秀兩句英文給大家瞧瞧吧!
(總還是不能雜了康X士的招牌咩!)

如果你心裡有了那個他/她~
可以用:
 You'rs may everything; Without you, I'm nothing.
<<你是我的一切,如果我失去了你,這個世界將天崩地裂,一片灰暗毫無生氣)

I ove everthing about you.  I especially love how you make me feel special.
<<我深愛著關於你的一切,尤其是你讓我覺得因為有你,而我變得有多麼的特別.>>

You are the only one person I want to be with for the rest of my life.
<<除了你之外,我不知道這是上還有誰可以與我一起白頭偕老>>

I could search my entire life through and never find anyone as special as you.
<<即使我再次用一輩子的時間去尋覓,你會是我唯一的珍愛,因為你是那麼獨一無二.>>

沒有另一半的你/妳,別難過,我一樣告訴大家怎樣在七夕告白成功!

*I really wnat ot be with you and hope you have the smae feeling as I do.
<<我真想成為那個可顗永遠陪伴在你身邊的人,在我內心深處希望你也有同樣的感覺>>

*I've have a crush on you for a long time.  Would you be my valentine?
<<我已深深的為你著迷許久,你是否願意讓我成為你的情人?

*Will you be my valentine?  I'll make you the happiest girl in the world.
<<願意當我的情人嗎?我將使你成為是上最幸福快樂的女孩>>

*You mean the world to me!  Please be my Valentines?
<<對我而言,你是唯一!! 當我的情人吧!!>>


祝大家情人節快樂!!!跟~~告白成功!~~~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    江三毛~ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()